1 Mart 2012 Perşembe

SEÇTİĞİN CÜMLELERDEN KENDİ HİKAYENİ YAZMAK MUCİZESİ ! . . .

Aslı var mı bilimiyorum ama okuduğum onlarca yazı ve yaşadığım irili ufaklı yüzlerce deneyim bunu tescilliyor.
Eskiden olsa ''tesadüf'' derdim, şimdi büyüdüm, hayattaki hiçbir şeyin tesadüf olamayacağını nihayet öğrendim.
Seve seve kabullendim.
Eminim sizlerde de olur; hani bir şeyi yazıp yazıp defalarca okursun ya beynin de, sonra da ''çekim yasası'' deriz ya halimize, evren sesimizi duydu, aklımdan geçirdiğim hikaye gerçeğim oldu diye sevinçlere bulanırız ya ununa bulanmış nugget gibi, bence asıl artık bunlar hikaye.
Bilimsel gerçeğinden öte bu durumun bir hediye gibi önümüze tepsiyle sunulma seramonisinde asıl gerçek HERŞEY OLUR ALLAH'ın İZNİYLE.
Diğerleri dedim ya iki satır önce, gerçekten hikaye.
Bence içten edilmiş dualarımız duyuluyor Hakk'ca.
Biz niyetlenince bir şeye hemen olmuyor ya, bazen de niye ''olmuyor'u'' kafaya takıyoruz ya, sonra da hakikaten olmuyor ya! sonrada ''olmuyor'' nasıl olsa diye unutuyoruz ya, ve son'da güya ''pat'' diye oluyor ya!..
Yok öyle de olmuyor aslında, hiçbir şey öyle basit bir ''pat'' durumuyla gerçekleşmiyor hayatımızda.
Yaradan her sesimizi, her niyetimizi duyuyor ama bizim için en ''hayırlı'' zamanı bekliyor.
O'nun sabrı büyük, bizi sabırlarla sınarken, o kim bilir nerede söylediğimizi unuttuğumuz niyeti en münasip zamanda gerçeğe dönüştürüyor.
Yüce Rab sayesinde hayat ''vakti geldiğinde'' şölene dönüşüyor.
Bence aynen böyle.
Bu yüzdendir ki ağzımızdan çıkanı, kulağımız da duysun 1000 kere, milyon kere.
Tüm boğumlarımızı geçtikten sonra buyursun dökülsün.
Onun beynimizde gevelenip-elelenip ağzımızdan çıktıktan sonra, Allah tarafından ''dua'' olarak kabul edildiğini herkes duysun.
Ve mümkünse herkes bu nizama uysun.
İyi hayatlar iyi dileklerden oluşur ama kötü hayatlar önce bir geçmişine bakıp dursun.
Nereden geldi bu hayat benim başıma sorusunun cevabını, kimsede değil eskiden yaptığı ve sarf ettiği kelimelerini kendine hatırlatıp, artık kötü birini gördüğü kendi aynasında bulsun.
Niyetler çizer kaderimizi,
Peki o zaman a'La.
Güzel niyetler, hayırlı dua'Lar edilirse zat'ımca, A'La kaderler yazılır sana da bana da.
Ama bu dua'm bile önce hayırlısıyla !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder