22 Kasım 2010 Pazartesi

B A Y R A M T A T İ L İ hakkında : )





Tatildi bir kere.
İsmi bile yeterdi beni deli etmeye : )
Delirdim de.
Bayıldım 9 günün hayatıma "tatil" olarak "save" edilmesine.
Nice kayıtlar bekliyorum hayattan her daim böyle.
Bunun için hiç sebep kalmasa, kendimi deli bile ilan ederim seve seve.
Olsun adı "Deli Bayramı"
Kutlarım ben onu her haliyle : )
Şarkılarda söylediğine bakmayın siz,
''Hiç bir zaman hayat bayram olmadı ya da her an nefes alışımız bayramdı'' diye.
Benim için bayram; tatil olmakla aynı kıvamdaydı : )
Iıııımmmm nasıl desem Dr.Ouetker'in şelale kıvamındaki çikolata sosu gibi.
Aksın her yerime tatil...
Aksın tatil sayesinde her yere bendeniz : )
Ooooohhhhh ben ve keyfimiz, süperiz . . .
Ağbim gelmişti bize.
E bayram daha bir bayram oldu gelişiyle . . . 
Sevgili Kardeş. . .
Hoşgeldiniz: )
Gelişinizle her yeri yine bayramlara çevirdiniz. . . 
Sizi Seviyorum tatil ve kardeş dünyası . . .
Bana yaşattığınız mutluluğa her daim talibim bendeniz : )

N o t : Ne kafiyeli bir yazı oldu bu, okurken kaldım nefes nefese, e ağbiye kıyak çekmek var ziyadesiyle : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder