4 Kasım 2010 Perşembe

S İ H İ R . . .

Sihir kelimesi bana göre dünyanın en sihirli kelimesidir.
Bence sihir insanın sihir kelimesi karşısında beyninin yarattığı bir düzmecedir.
Önünde Sihirli yazan ürünlerle karşılaştığınızda neler geçirirsiniz beyninizden o anda.
Ben bu hadiseyi en son sihirli bir elmayı ısırdığımda yaşadım.
Sihirli elmaydı adı.
5 liraydı fiyatı.
Üzerinde bir kürenin içinden çıkmış gibi sihirli minik resimler vardı.
Aldandım tabi ki hemen sihrine.
Sandım ki sihirler bulaşacak her bir yanıma, her ısırığımda.
Yok aslında böyle bir hadise.
Bakın bakalım sihirli el bezlerine ve temizlik malzemelerine.
Çıkmaz denen tüm lekeleri çıkarır ya onlar.
Yok kardeşim bakkal amcadan aldığın adı hiç duyulmamış sihirsizi de aynısını yapar.
Sihirler ötesi bir durum bu kesinlikle.
Adında sihir varsa beklentiler göklerde.
Sihir aslında beynimizde.
Beynimiz diyorum ya her yazımda müthiş övgülerle.
Sahi bu koca cüssemizin üstündeki küçücük ufacık şey gerçekten de içi dolu turşucuk değil ki herşeye yetiyor büyük bir bilgelikle.
E sihir konusu da gider artık çöpe bence beynimiz sayesinde.
N O T : Bu yazıdan çıkarılacak sonuç; üzerinde "Sihir'li" yazan hiçbir şeyi satın almamanız gerektiğidir, çünkü bu tüketimin en şahane ve delice bir şekilde yapılması için sistemin bir düzmecesidir, üstelik bedava bir durum da değildir, aynı paraya 2 kilo elma alacakken, sadece 1 sihirli (!) elmayı ısırmak bence içler acısı bir nihayettir.
Bunun gibi daha nice hikayem var anlatmak üzere.
Her neyse sihirsiz günlerde görüşmek üzere.
Ne dersiniz belki de sihir bunu bilmekte ? . . .

Yazarın Okuyucularına Son Notu : ) Ha bu arada bu yazıyı niye mi yazdım, çünkü bu sihirlerden bıktım usandım, aldandım, sizde aldanmayın diye yazdım : )

Hadi ama ben kaçtım . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder