23 Aralık 2010 Perşembe

M E R V E ' y e . . .

Hoşgeldin Merve.
Hem buraya ve hem de DinçeL dünyasına.
İkisine de uğramalarda çok fazla zaman geçirdik seninle.
Zaman geçerken ben en çok uzaklıkların birini sevmiş olmasına engel olmadığı deneyimime sevindim.
TanseL o meşhur çemkirmelerimizde : ) hadi öyle demeyelim efendi efendi yazayım: ) o muhteşem atışmalarımızda birgün bana BOYNUKALIN'lardan uzak dur, onlar senin boyunu aşar demişti.
Dün gibi aklımda.
Doğrudur; boyumu aştın, aştın ama kesinlikle Sevgi'nle, yüreğinle, ışıltınla, değerlerinle, geleneğinle...(burası sürer gider.......)
Abartı değil bunlar, sor seni daha yakından tanıyanlara eminim ki onlarda söylerler.
Bu bir tesadüf değil.
Biliyormusun seni bazen yeşil bir keseye benzetiyorum ben.
İçinde bunlarla dolu o yeşil kese.
İçi parlıyor.
Dışı da öyle.
Acaba niye.
Behlül vardı ya hani bir filmde, gerçek adıyla Kıvanç TATLITUĞ, ne diyor du bir reklam repliğinde...
Vayyy vayy vayy vayyy.....ÇOK OLUYOR BU MAVİ...
Senin YEŞİL'de benim için öyle.
O yeşil ve o da çok oluyor bence.
Dedim ya işte...
En çok da SEVGİ'de....
Uzun uzun yazmayacağım sana.
Kısa ama sen varsın orada.
O yeşilin kucağında.
O yeşilin pırıltısında.
Sen yaşadığın sürece, biliyorum ki daha da çoğalacaklar sendeki ''herşey'' o yeşil kesede.
Ben eminim.
Sen.
İstersen sor herkese.
Sevgilerimle : )

3 yorum:

  1. hayatımda hiç böyle güzel, duygulu ,dokunaklı, methiyelerle dolu ve bana özel hazırlanılan bir hediye almamıstım. Benim için zamanını,emegini harcamıs yüregini açmıssın Dincelcan nasıl tesekkkür edilirki böyle bir hediyeye bilemiyorum.O kadar sevindim o kadar duygulandım ki suanda net düsünemiyorum garip bir mutluluk sarhoslugu benimki sanırım.
    Yazdiklarını hakediyormuyum bilemiyorum onun takdirini sana ve diger beni sevenlere bırakıyorum .Benim bildigim seni ve arkadaslarımı gercekten cok sevdigim ve etrafıma hep iyilik güzellik vermek istedigim bu da çevremde senin kadar güzel insanlar oldukça mümkün.Bana muhtesem yesil keseyi layık gorecek kadar özel bir arkadasa sahip oldugum icin asıl şanslıyım ben.
    Asil, sevecen , güzel kadın.
    Bu arada kampanya baslatıcam Dincel kitap yazsın diye .....
    SENI COK SEVIYORUM

    YanıtlaSil
  2. Selam, sizi tanımıyorum ama Merve' yi çok iyi tanıdığınızı anlıyorum. Kimlik belirtmeseydiniz de kimi yazmış olduğunuz anlaşılırdı. Yeşil keseyi farkeden yürek de eminim yeşil kese kadar güzel bir insan..Maria resmimizi çeksin kampanyasından sonra bende DİNÇEL KİTAP YAZSIN kampanyası başlatıcam. Gerçi yazıların bir kısmını okudum Dinçel' in sadece bir kitap ismi bulması kalmış o kadar:)) Yorum : Gülcihan Ergün

    YanıtlaSil
  3. Seni tanımasamda Dinçelcim diyeceğim sana,yazdıkların insana o kadar yakın ve samimiki başka bir hitap bildirmem çok gereksiz olur :)
    Dinçelcim,MERVEMi yazmışsın,anlatmışsın,çok güzel döktürmüşsün,yüreğine ve ağzına sağlık diyorum..Hani sonunda da sor demişsin,Mervem hislerimi biliyor ama bende seni desteklemek için hislerimi yazmak istedim..
    Bazı insanlar vardır ya ne kadar çok anlatsan sanki kelimeler yeterli gelmiyor gibi hissedersin,Mervemde benim için öyle..O kadar özel ve vazgeçilemez bir dost ki,herkese mutlaka lazım :)) Hem duygusal, hem eğlenceli;hem yufka,hem tatlı cadı;hem çok keyifli,hem en derinden vicdani;hem çok albenili,hem çok rahat ve spor vs vs..bütün bu tür vasıflar o kadar çoookkkk ki Mervemde seninde yazdığın gibi..
    Kısaca Merveyi tanıdığım ve dostluğuna sahip olduğum için bende o şanslı ekibin içindeyim..Sahip olamayanlar üzülsün :))
    Sevgiler
    Ergül Aksu

    YanıtlaSil