17 Eylül 2010 Cuma

: )


Bu yazının adı bu : )
Marka gibi birşey sessizce....SmiLey : )
Gülümsesin bu yazı da herşey...
Gülümsemek mucize birşey, bence tam bir şaheser...
Bunu bulduğum ve uydurduğum bana göre dünyanın en kolay meditasyonunda bile tekrarlıyorum çoğu kez, oturuyorum sessizce bir köşeye, yüzümde bir gülümseme, bir mantra bile buluyorum kendime elbette ve doluyorum ciğerlerime kadar mutluluk ile...
İnanmazsanız siz de yapın..
Memnun kalmazsanız paranız iade gibi sözler geliyor aklıma ama yok aramızda öyle bir bağ, öyle bir hadise.
Mutluluk içerden geliyor bence kesinlikle.
O senin yüzünde...
O senin yüreğinde...
Ciğerine kadar onu mutlulukla donatmak senin elinde...
Mutluluk için o kadar çok sebep buluyorum ki, her bir meditasyon saatimde...
Bugünlerde mesela bakmaya doyamadığım tek şey oğlum Kayra, onun bugünlerde giydiği kıyafetinin üzerinde bir okul arması var, çantasının içinde renkli renkli, cici bici kalemleri var, annesiyle birlikte söylediği "Şimdi Okullu Olduk, Sınıfları Doldurduk" şarkısı var, karnındaki bezelyenin bu kadar büyüdüğüne sevinçten deliren bir annesi var : )
. . .
Evim evim güzel evim benim evim oldu nihayetinde, borç bitti yapı paydos müsadenizle: )
Sırada bir dütt düttt durumu var, arabalara ve renklerine bakıyorum, benim ki fıstık yeşili olsun istiyorum : )
Gribim geçti, sıcak suyun içindeki limon tarifi yine mucize gibi geldi, yuppiiii : )
Kayra'yla inanılmaz eğleniyoruz, onun beni güldürmesine bayılıyorum, onunla Caillou'ya gülmek için bile bin tane espri üretiyoruz, bu bile extra bir smiley bana.
Eskişehir planımıza saatler kaldı : )
Arkadaşlar yarın bendeler, ruh çağıracağız,(şaka şaka) belki ruh ikizimize rastlarız diye h ı ı ı : ) olamaz mı acaba : ) ?. . .
DinçeL senenin ilk nöbetini geçirdi, şimdilik uyumaya gitti, var mı ötesi : )
Bu ve bunun gibi her bir sebep kutsuyor sanki beni...
Duru bir su'ya bulanmış gibi.
İçimdeki mantra bir giz ama...
İtiraf edeyim iyi geliyor bana...
Herkes gülümsemeli bence ve dünyanın bu en basit meditasyonunu sonsuz bir eyleme dönüştürmeli bence.
Çoğalıyor o zaman mutluluk, mıknatıs gibi : )
E o halde
: ) öyle
: )
ya da
( :
( : böyle
Herkese bir smiley benden hediye : ) ( :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder