10 Eylül 2010 Cuma

''MATRUŞKA ZAMANLAR'' NOTLARI . . .

Son zamanlarda yine matruşka zamanlardayım..
Alıyorum benimkileri karşıma, dalıyoruz bildik Dinçel'ce kadın sohbetlere yine...
Yeni kararlar alıyoruz birlikte, kurallar bozuyoruz içimdeki kadınlarla birlikte...
Duvarlar örüyoruz yine.
Kalın duvarLaR...
Ohhhoohhh bizim bulunduğumuz yer yine şato,
Anne karnı gibi, giriyoruz içine yine cenin gibi..
Sapasağlam..
Hem yaşam var mış gibi, hem yaşamın kötülükleri yokmuş gibi,
Hem çıkıp gidesin var mış gibi, hem orada kalıp sonsuzca o huzurda kalmak ister miş gibi.
Anne karnı gibi işte, yok ötesi.
Oradan başka hiçbir yerde yaşamak istemez mişsin gibi...
--------------------------------------------------------------
Bazen düşünüyorum da acaba bu kadar yara-bere alacağımı bilse, annem gönderir miydi beni kendi içinden başka yerlere..
E bu yaralar niye?..onlar olmasa ben büyüyebilir miydim birden be anne..
Biliyormusun bazen şaşırıyorum kendime..
Küçük cüssemde bulduğum gücüme...
Kendimi elinde asa'sı olan kraliçelere benzetiyorum bazen.
Taç'lanır ya onlar hikayelerde.
Birgün olacak biliyorum.
Bekliyor beni..
Benim onu beklediğim gibi...
Umudum tükenmedi..
Ben yine o tepeme bakıyorum anne..
Parıldıyor yine..
Bir gün yükseleceğim oraya...
O renkli balonlarımla...
Şimdilik Si-Murg gibi yani bizim bildiğimizce Anka Kuşu gibi, küllerimden yine yeni yeniden doğmak için izin'liyim hayattan.
Bilirmisin? küllerinden yeniden doğmak ''kendine yapılan yolculuk muş''aslında, yeniden doğmak için tılsım kendi içimizdeymiş aslında...
Kendi içimde gezmek boşuna mı sanırsın be güzel anne,
Bilmezsin ki daha bi kuvvetleniyorum ben her kendi içimi gezmemde...
Yine söylüyorum sana çok mutlu bir hikayem var...
Karşında onu görmeden ölmeyecek bir DinçeL var..
İnanıyorum ben buna.
Yaşadığım 2 derin hüzün, mutluluğa çevirecek yüzünü birgün..
Biliyor musun en güzel şeylerden biri Unutmak, ''Unuttum gitti demek''...
Unutulan gider hakikaten.
Üzerine bilmem kaç kat boya sürersin olur biter.
Çocuk gibi kalırsın boyalarının içinde..
Rengarenk boyalarını sürersin yeni resmine.
Rengarenk olur resmin ama sen temize çekersin kendini..
Elin boya boya, sen tertemiz boydan boya..
Yenilenirsin, değişirsin ve yürürsün yeni yolunda...
Herşey değişir hayatta..
BUGÜN'e asılırsın, DÜN'ü ardına koyarsın.
Ve bugün kalır sadece sana..
E AFERİN bana...
Kayahan'ın bir şarkısında söylediği gibi ''Çoktan yıkılmaz mıydık biz çoktan, UMUT OLMASA...
Umut içimde anne, si-murg gibi uçacağım o en tepeye : )
E bunu görmek için bile değermiş o yaralara berelere. . .
DinçeL'ce ve yine Sevgiyle . . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder