7 Eylül 2010 Salı

DİNÇEL'in BLOĞUNA MEKTUBU . . .



Selam Blok. . .
Biliyor musun ne zamandır yazmayı düşünüyordum sana ve biliyorsun ki sana yazarken kendime yazıyorum ben aslında.
Çoktandır ihmal etmiştim seni.
Üzgünüm ihmalim için.
Ama olsun en azından artık bir aradayız di mi?...
Sana bir sır vereyim mi?... hiç kimse bilmiyor buradaki yerini.
"Bana yazılar yaz, bir bloğun olsun, takipçin olalım senin" diyen dostlarım ve arkadaşlarım bilmiyorlar çoktandır seninle olan birlikteliğimi.
Burası özel bir yer olmalı.
Sen ve ben.
Yani hep ben : )
Kimseler girmemeli aramıza, bize ait olmalı bu yer.
Gizli bir mabed yeri gibi.
Kim bilir belki de açığa çıkarırım bir gün seni.
; - )

.........

Bana çok iyi geliyorsun blok.
İçimi açıyorum sana.
İçsel bir yolculuk gibi.
Yine kendi içimden; sana, kendime, öz'üme dönüşüyorum, dışsal şey'ler, içsellikte ve sevgiyle buluşuyor her defasında.
Aklıma çok şey geliyor...
Bazen kabıma sığamıyorum sana yazmak heyecanımda.
Sen böyle birşeysin işte.
Sen benim beraberliğimsin, yalnızlık ve çokluk beraberliğim...
Hem yalnızız seninle, hem çoğalıyoruz birlikte.
Ne güzel di mi?...
Sana yazacağım o kadar çok şey var ki...
Doldurup taşıracağım seni...
Hem sessizsin ya, bu da iyi : )
Dinliyorsun sadece..
Ben anlatıyorum, sen lal'sin hamuş gibi..
Bu halin hoşuma gidiyor..

...........

Bugünlerde beynim birkaç yıl sonrasına gidip geliyor nedense...
Orada hayaller kuruyor yine.
Kıskanç evren kıskanmazsa beni yine, müthiş planlarım var bir kaç yıl ötesine...
Rengarenkler ve cici-biciler tüm bu hayaller.
Sarı-mavi-yeşil balonlar gibiler.
Uçuracağım onları...
Fırlatacağım onları, birde nanik yapıp, evrenin ta orta yerine salacağım.
Bu defa evreni ben çatlatacağım : )
............

Geçenlerde gözde filmim "Issız Adam"ın bir repliğinde, Ada diyor du ki, Alper'in çocukluk evine gittiğinde..
Özetle;
"Bir hikaye uydurdum.....falan fişman her neyse, asıl benim koptuğum cümle; sen oradaydın ve birgün benimle tanışacağını henüz bilmiyordun"
Budur işte...
Benimde müthiş hikayelerim var elimde..
İçinde belki henüz tanımadığım biri de var..
Ve birgün bunları ona söyleyebilme ihtimalim var...
Ona yaşatacağım "SONU MUTLU" biten bir hikayem var.
Bunu yaşayabilirsem her yerin bayram sabahı sevincine dönüşeceğini düşündüğüm bir hissim var.
Başka şeyler de var...
Müthiş sürprizler var içimde.
Ve bunlar gerçekleşince atacağım deli bir çığlık var içimde.
Şimdilik tutuyorum içimde,
Paylaşacağım seninle, tüm sevinçlerimi, tüm öykülerimi...
ZAMANI GELİNCE...
e Bekle : )
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder