20 Eylül 2010 Pazartesi

K A Y R A P R O J E S İ . . .


Projelerden nefret ederim.
Birşeyi projelendirmekten de aynen öyle.
Ama Kayra öyle değil.
Ona daha karnımdayken br isim, bir iş-güç verdim.
Ona DİNÇEL'İN KAYRA PROJESİ" dedim.
Eğer düşündüğüm gibi olursa Dinçel bu dünyanın en mutlu annesi olacak.
Ödül bu...
Minik heykelcik kalkmayacak havaya.
Sadece iyi bir adam gerçekleşmiş olacak 15-20 yıl sonra.
Hedef bu : )
Eğlenceli bir çocuk Kayra.
Gözünün içindeki hüznü görebilen bir çocuk Kayra.
Onu gördüğü anda "Benimle paylaşabilirsin" diyen bir çocuk Kayra.
Olup bitenlere "Hayat Bu" diyebilen bir çocuk Kayra.
Aşk acımda "Aslında tekrar konuşmayı deneyebilirdiniz Anneciğim" diyebilen bir çocuk Kayra.
Adet sancımda minik ellerini kelebek dokunuşlarıyla, belki iyi gelir diye karnımda gezdiren bir çocuk Kayra.
Ona öğretileni öğrenmeye dünden hevesli bir çocuk Kayra.
Piyanoda annesine şarkılar çalan bir çocuk Kayra.
Babası onu Keloğlan yaptığında, parktaki çocuklar ona "Hey Kel'e Bakın" dediklerinde, annesinin canı yanarken, "Onlar öyle söyleyebilir ama ben bu halimle bile mutluyum" diyebilen bir çocuk Kayra.
Apartmanın tepesindeki çatı ustalarını görünce "Ben tuğlacı olacağım, herkes aynı işi yaparsa çatıları kim onaracak" diyen bir çocuk Kayra.
Oyunu bırakıp arkadaşının ağlayan kız kardeşinin yanına gidip onu elinden yakalayan bir çocuk Kayra.
Bir sıkıntı olduğunda "Bunlara da üzülürsek hayat mı geçer ama" diyebilen bir çocuk Kayra.
Ben yaşlandığımda bana bakacak Kayra.
O bana bakmasa da, ben gurur duymak istiyorum ona her baktığımda . . .
Projem gerçekleşsin istiyorum, O geldiğinde 20 yaşına. . .
SağLık, gurur, başarı ve mutlulukla : )
Olur mu ya?...
Emeğim bu...
Bence olur, dedim ya proje bu...
Bugün kü yazı da bu : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder