2 Eylül 2010 Perşembe

K I S A K I S A . . .

....Dünyaca ünlü sağlıklı yaşam guru'su Dr.Mehmet Öz'ün maalesef ki kanser riski altında olduğunu yazıyor gazeteler, "herşeyi doğru yaptığını ve ailesinde kanser öyküsü olan hiçbir yakını olmadığını söyleyen Mehmet ÖZ'e, acil şifalar diliyorum elbette ama yaşasınnnn artık brokoli yemek zorunda değilim....DEĞİLİZ Z Z : ) : ) .... yehu yehu yehu ....

....Bugün Teoman'ın bir şarkısını dinlerken söylediği sözler bir eylemi yapmayı getirdi aklıma...ceplerimi yokladım birer birer şarkıdaki adam ya da kadın gibi, kalmamıştı kırıntı aynen ve sanırım onların ki gibi..düşündüm durdum üzerine bu durumumun, bu seferde Nietzshe'nin şu sözleri geldi aklıma... hani "Öldürmeyen şey kuvvetlendirir" miş ya...kuvvet mi bu, umursamazlık mı yoksa gamsız mı oldum iyiden iyiye...
Her ne ise, çok şükür, çok şükür iyiyim ya ben bugünler de, değmesin kimselerde keyfime..
Bu konuda birçok manidar cümleye tutunmuş olmakla da gurur duyuyorum kendimle..
Iııım mesela Aşk-ı Memnu'nun şu meşhur son bölümünde kime sorsanız Bihter'in kendini nasıl öldürdüğünü anımsar herkes herhalde, ama o son bölümden benim aklımda kalan tek sahne nam-ı diğer Adnan bey'in yaralı kızına söylediği şu sözlerdir : "Kendimi bu ağaç kadar şanslı hissediyorum, canlıyım bir kere, hergün yeni bir nedenle yeniden yeşeriyorum, her tebessüm yepyeni bir filiz bize"....buydu tutunduğum ÖZ'üm, birde "Herşeyin Hayırlısı" demek var ki, o niyette huzur bile buluyorum...

....Süper haber: Livaneli'yle buluşmama 2 gün kaldı...

....Bayram tatiline az kaldı...her ne sebeple olursa olsun bütün tatillere bayılıyorummmm......

...."Şimdi Okullu Olduk, Sınıfları Doldurduk" hadisemize ise yine günler kaldı sadece, heyecandan ölüyorum, Kayra'yı okullu görmeye şükrediyorum...

Bu kısa kısa haberler uzun uzun şükürlerdir benim için ziyadesiyle : )

Dinçel'ce : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder